Jouw vrijheid is ons vakmanschap!

Volkswagen camper - VW T5 T6 camperbus buscamper

Een Buscamper kopen?

Tijd om te gaan genieten

Ben jij op zoek naar een volkswagen camper maar kun je maar moeilijk slagen? Mis je oog voor detail, kwaliteit en klantgerichtheid? Wij kunnen je helpen! Met onze jarenlange ervaring bouwen wij jouw droomcamper. Splinternieuw ingericht, geheel naar jouw wensen met alleen de beste materialen en onderdelen maar bovenal gebouwd door vakmensen met passie!

Samen met jou stellen we jouw vw camper bus samen en nemen mogelijkheden zoals een bearlock, standkachel, zonnepaneel, een luifel, 2-tone (2 kleuren) een omvormer of fietsenrek uitgebreid met je door en voorzien je bovenal van een eerlijk advies.

Als eerste zoeken wij een passende vw bus voor jou of starten op basis van jouw eigen volkswagen bus. Als vervolgens jouw camper bus helemaal naar wens geconfigureerd is kan het genieten beginnen.

Omdat wij je regelmatig foto’s sturen als we je hefdak plaatsen, je camperbus isoleren, de electra aanbrengen of de goedgekeurde zitplaatsen monteren kun jij je al helemaal verheugen op jouw eerste trip.

Administratie zoals onder andere de camperkeuring, BPM aangifte, het camper kenteken of de aanvraag van het campertarief nemen we desgewenst helemaal voor onze rekening zodat jij vakantieklaar bent als je bij ons de werkplaats uit rijdt!

Camperbus kopen bij BasCampers

Meer dan een buscamper

Onze BasCampers zijn meer dan een VW camper. Onze Volkswagen campers zijn naast kamperen, ook zeer geschikt voor dagelijks gebruik. Met een belastingtarief van c.a. €55 per maand is een volkswagen camper van BasCampers een voordelige keuze.

Door de flexibele inrichting met grote laadruimte neem je gemakkelijk boodschappen, een kastje van de Ikea, 2 mountainbikes of je sup- of surfplank mee. Met de comfortabele 3-zits bank en draaibare stoelen tover je onze camperbussen om tot een comfortabele woonruimte of een mobiel kantoor. Met een breedte van 2,05 meter neem je elk smal weggetje en passen ze gemakkelijk in een normaal parkeervak.

Een VW camper bus van BasCampers voldoet bijna altijd aan de Euro 6 milieunormen, dus je komt met gemak iedere stad of milieu zone binnen, bovendien kun je met de moderne motoren gebruik maken van HVO100 brandstoffen zodat je de CO2 uitstoot met 90% kunt verminderen!

vertel me meer
camper laten bouwen - BasCampers
Volkswagen camper - VW T5 T6 camperbus buscamper
Volkswagen camper - VW T5 T6 camperbus buscamper (5)

Veilig op reis

Bij een camper van BasCampers staat de veiligheid voorop. We zorgen ervoor dat de belangrijkste onderdelen van jouw vw camper altijd voldoen aan de strenge Europese richtlijnen.

Zo worden bijvoorbeeld de zit-slaapbanken van elke volkswagen camper van BasCampers door de RDW gekeurd en zijn deze standaard voorzien van ISOFIX.

Ook aan de installatie van gas en elektriciteit in de camper wordt veel aandacht besteed. Alles wordt voorzien van de vereiste zekeringen en aangelegd in beschermende mantelbuizen.

Zo kun jij onbezorgd op reis, met de (klein)kinderen op de achterbank.

ervaar het zelf

Voordelige en duurzame keuze

Een VW Camper van BasCampers is een voordelige keuze:

• Auto, bestelbus en camper in één.
  • Geen dure stalling nodig, jouw camper bus past gewoon op de parkeerplaats of oprit.
  • 75% korting op het normale belastingtarief.
  • Lagere tarieven op tolwegen en veerboten
  • Geen zware “trekauto” meer nodig voor je caravan of vouwwagen.
  • Geringe afschrijving / hoge restwaarde.
  • Lage onderhoudskosten.
  • Tot 90% minder CO2 uitstoot bij gebruik van HVO100 brandstof.
gratis advies
camper laten bouwen - BasCampers
Google-Reviews-icon

"Vanaf de eerste kennismaking een positief gevoel. Dit is waargemaakt door Bas en zijn team. Een mooi en goedwerkend hefdak. Keuken volgens wens. Goed afgewerkt. Fijn dat Bas steeds mee denkt, maar niets opdringt. Ook achteraf altijd ruimte voor vragen en iets extra's. Al met al een dikke aanrader."

Chiel Ickenroth

"Inmiddels hebben we onze camper alweer ruim een jaar. We hebben op plaatsen gestaan met sneeuw, maar ook met 39 graden en volle zon. We zijn er dolgelukkig mee! Voordat we bij BasCampers terecht kwamen hadden we een heel onderzoekstraject achter de rug. Na vele YouTube filmpjes, websites en bedrijfsbezoeken kwamen we bij BasCampers terecht en waren we direct overtuigd, dat zij onze camper moesten bouwen. De mogelijkheden, de kwaliteit, slimme oplossingen, maar ook de behulpzaamheid, openheid en het vertrouwen in Bas en zijn personeel deden ons besluiten, onze T6 bus bij hen tot camper met vrijwel alle opties te laten ombouwen. Nu, na een jaar hebben we daar nog steeds geen spijt van.  We kunnen het iedereen aanbevelen!"

Ingrid Manders

Google-Reviews-icon

"Bas heeft ons busje voorzien van een nieuw slaap hefdak, elektriciteit, verwarming en isolatie. Alles is zeer netjes afgewerkt! De communicatie was heel goed en helder. We zijn heel blij met het eindresultaat!"

Hilda

"Inmiddels hebben we onze eerste tripjes erop zitten in de door Bas en zijn team tot camper omgebouwde T6 bus. We zijn er erg blij mee en we hopen er nog vele mooie reizen mee te kunnen gaan maken. We zijn zeer tevreden over zowel het resultaat; een prachtige bus, en de fijne, professionele en gepassioneerde manier waarop Bas en zijn mensen hun werk doen. We hebben al een boel complimentje mogen ontvangen voor hoe mooi de bus is geworden."

Frien en Jacqueline

Google-Reviews-icon

"Bas is een toegewijde vakman! Enthousiasme groeit bij elke keer dat je komt; hij gaat ook een relatie aan voor een paar maanden. En in die tijd houdt Bas je op de hoogte van het verloop van de bouw van je camperbus. Er is veel aanbod op de markt van camperbussen, de één voldoet niet aan RDW-eisen, de ander is vooral druk met (social)media. Laat je bij de keuze leiden door je gevoel als je beslist en een grote investering te doen. Bij Bas kun je vertrouwen op deskundige input, vakkundige bouw en zorgvuldige na-zorg. Wij camperen inmiddels een half jaar nadat we Bas en zijn mensen onze eigen VW T5 hadden aangeleverd met veel plezier en zonder verrassingen onderweg op de camping. "

Lodewijk Dirven

"Zomer 2020 hebben we besloten voortaan met een buscamper te willen kamperen. In onze zoektocht naar de beste optie kwamen we al snel bij BasCampers uit. Mede dankzij Bas besloten we om een VW Transporter (T6) te kopen en deze om te laten bouwen als camper. Bas had er ook zo'n goed verhaal bij dat we direct wisten dat we hem onze bus om wilden laten bouwen. Toen ging het snel.. We hebben een mooie bus gevonden, deze bij Bas gebracht en eind december hadden we een 'dikke buscamper'. Hij is ontzettend mooi geworden en het contact met Bas was ook erg prettig. We zijn nogal kritisch/precies en dat is Bas ook; hij levert topkwaliteit en overal is over nagedacht. Ook alle custommade details die we in de bus wilden zijn tot in de puntjes uitgevoerd. We kunnen iedereen aanraden om bij BasCampers een bus om te laten bouwen tot camper."

Anne-marij Strikwerda

Google-Reviews-icon

"We zijn medio december 2019 bij BasCampers terecht gekomen via internet. We konden spontaan langskomen en troffen hem aan in een georganiseerde werkplaats, alwaar hij juist bezig was aan twee volkswagen - bussen. Dat sprak ons meteen aan, hij kon alles laten zien, we zagen hoe zorgvuldig hij te werk ging. Hij heeft daarop op ons verzoek een geschikte bus gevonden, en hield de ons tijdens de koop, en later tijdens de verbouw heel fijn op de hoogte, door mail en foto's via app. Het gehele proces van aankoop, ombouw, rdw-keuring en oplevering is in de afgesproken periode voltooid. Heel bijzonder om meteen zo'n fijn en vertrouwd contact te hebben."

Bas Stoelinga

"Bij Bascampers kun je in overleg hoe jouw camper er precies moet uitzien. Tijdens de bouw is er regelmatig overleg over de voortgang en voorstellen van Bas die de camper mooier of beter maken. Bas werkt zorgvuldig en levert een kwalitatief hoogwaardige camper af."

Rene Krikhaar

Google-Reviews-icon

"Niet zomaar een camperbouwer, maar één met hoge kwaliteit, passie en visie in 1! Ondanks de meer dan 2 uur rijden van onze woonplaats, zijn wij blij dat wij Bas onze T5 hebben laten verbouwen. We hebben hem leren kennen als bouwer die denkt in oplossingen en waar maakt wat hij zegt! Levert hoog niveau van kwaliteit en hele goede service. Luistert goed en denkt met je mee als klant. Kortom hij heeft onze droom waar gemaakt, hopelijk mogen we er heel lang van genieten! "

Judith Slagter

"Het BasCampers concept met lang en breed bed sprak mij meteen aan en is van hoge kwaliteit. Bas gaf advies bij de aanschaf van het voertuig en paste het interieur aan onze wensen aan. de bouwtijd verliep volgens planning. Bas zette alles op alles om enkele kleine onvolkomenheden die na oplevering aan het licht kwamen, snel en goed te herstellen. wij ervaarden een prettige en betrouwbare service. ons camperbusje bevalt volgens verwachting; heerlijk genieten!"

Rob Krol

Google-Reviews-icon

"We zijn erg blij met onze omgebouwde T6 (in januari 2022) door Bas en hebben veel gemak van de extra ingebouwde accessoires; kachel, luifel, draaistoelen, horredeur, hefdak met slaapplek voor de kleinkinderen en het fijne brede bed. Genieten dat is het!"

Wilma Kruiswijk

bestelbus ombouwen tot camper - camperbus kopen